Lucrăm încălțăminte la comandă de la 10 dimineața la 10 seara pentru ca produsele noastre să dezvăluie și să potențeze THE TRUE YOU.

Te însoțim zilnic în aventurile tale! Fie că ești candy girl, 24/7 business lady, party aficionada sau amazing mom. Ne îngrijim să producem după măsurile pe care ni le lași și în culorile, texturile la care râvnești.

Îţi livrăm atât în România, cât şi în orice altă ţară a Uniunii Europene! În România, în acest moment, plata se face ramburs, la curier, odată cu livrarea coletului; mizăm pe responsabilitatea ta, mai ales că producem de la zero orice comanzi. Alternativ, dacă așa e mai bine pentru tine, poți face plata comenzii prin transfer bancar, în contul Lumea la Picioare SRL RO41INGB0000999905121967. Când comanda ta depășește 600 lei, este obligatorie plata cu cardul sau prin transfer, online. În străinătate, plata se face cu cardul la plasarea comenzii. (vezi AICI detalii pentru livrare şi retur)

Ne ia circa trei-patru săptămâni lucrătoare să îți livrăm ce ai comandat standard sau pe măsura iar, dacă sunt întârzieri în producție — totul fiind hand made, din piele naturală —, te anunțăm din timp, fii fără griji! Răbdarea face minuni: și la artizani, și la cliente.

Scrie-ne oricând pentru orice la [email protected], acolo suntem mereu pe recepție. Pentru acuratețea și eficiența suportului nostru, preferăm comunicarea prin email. Numărul nostru de telefon pentru ajutor rapid în etapa de personalizare a produselor dorite este 0040 745 169 327.

Poate visezi la un model anume sau la o culoare pe care nu o regăsești încă printre opțiuni. Poate ți s-a pus pata și vrei 10 perechi la care ai merita un discount reconfortant pentru nebunie 😉 Poate vrei sfaturi legate de ce pantofi Password s-ar asorta la garderoba ta de sezon. Sau poate, pur și simplu, nu mai știi la cine să apelezi ca să dai de un instalator bun în Capitală… 😀 O rezolvăm noi și pe asta!

Vei găsi aici modele noi în fiecare sezon și, mai des, texturi noi în mostrare. Vei putea chiar să propui și să votezi ce urmează să apară în magazin, dacă vei fi mereu conectată la Password | Lumea la Picioare prin Newsletter, Facebook, Instagram.

Repetă după mine: MERIT PANTOFI NOI!

Răspunsuri rapide la cele mai dese întrebări

1. Lucrăm EXCLUSIV ONLINE. Nu ținem stocuri tocmai pentru că executăm majoritar produse personalizate, în spiritul fiecăreia dintre cliente! 

Dacă ești în căutarea rochiei de mireasă, la probă AICI sau AICI sau AICI în showroom-ul La Mode Toujours sau showroom-ul Maigre Couture sau showroom-ul Alice Design, vei regăsi o selecție de produse bride Lumea la Picioare. Imediat cum te hotărăști la model în salonul bride, îți așteptăm comanda de pantofi în eshop-ul nostru.

2. În sezonul de primăvară-vară, preluăm comenzi până la 1 iulie, livrăm și suntem activi online până în 20 iulie, apoi intrăm în concediu până în 20 august. Dacă ai nevoie de comanda ta în septembrie-octombrie, plaseaz-o în iunie!

În sezonul de toamnă-iarnă, preluăm comenzi până la 1 decembrie, livrăm și suntem activi online până în 20 decembrie, apoi intrăm în concediu până în 20 ianuarie. Dacă ai nevoie de comanda ta în februarie-martie, plaseaz-o în noiembrie!

3. Pentru a iniția o comandă, pornești din pagina modelului pe care ai pus ochii și apeși fie VREAU PRODUSUL FIX AȘA, fie VREAU MODELUL PERSONALIZAT în pieile mele preferate. Apoi urmezi pașii din aproape în aproape, sunt două minute pe ceas până la finalizarea comenzii, nu mai mult. 🙂

În pasul alegerii mărimii, poți opta pentru mărimea standard sau pentru lăsarea circumferințelor tale pe lângă număr și, deci, personalizarea comenzii după aceste grosimi ale piciorului. Grosimile ți le iei ușor, cu un centrimetru, după ghidaj vizual.

Dacă îți dorești o pereche de pantofi pentru un eveniment anume în vară, ia-ți o marjă de două luni pentru a-i comanda și primi la timp, cu bine! În perioada aprilie-iunie de exemplu, producția e foarte încărcată, este și în vacanță de Paști, și în vacanță de 1 Mai, la fel ca și curierul, astfel că e posibil să avem nevoie de 6 săptămâni pe calendar, deci 4 săptămâni de lucru plus concedii, pentru execuție dedicată și apoi livrare.

4. În momentul plasării comenzii vei primi un email de confirmare. Comanda va intra în producție în următoarea zi lucrătoare. ATENȚIE: doar în ziua plasării comenzii putem accepta modificări pe ea.

VREAU PRODUSUL FIX AȘA = comandă pe produsul standard (din prima poză din pagina de produs), nu pe produsele personalizate livrate de-a lungul timpului, pozate adhoc de noi sau de cliente și postate în galeria #ClienteleNeInspiră pentru exemplificarea customizării. Dacă butonul de “fix așa” nu este activ, înseamnă că nu mai avem în stoc pieile din care am executat produsul standard.

VREAU MODELUL PERSONALIZAT = comandă pentru un produs personalizat prin selecția culorilor sau texturilor preferate din mostrar și prin indicarea tocului preferat, dacă în pagina de produs e comunicat că produsul se poate lucra pe mai multe dimensiuni de toc; recomandăm tocul stiletto la greutate sub 60 kg și tocul gros la greutate peste 60 kg.

Atenție, înălțimea unui pantof nu este același lucru cu dimensiunea tocului. Așteaptă pantofii pentru a scurta rochia, dacă faci un combo! Croitoresele vor măsura înălțimea de la călcâi la sol. Tocul e măsurat de cei care îl produc și cizmarii care îl folosesc pe laterală exterior, central, fără flec! Acolo e centrul de greutate, tu pe acea zonă stai în pantof, nu pe călcâi. Dimensiunea de X cm a tocului e dată pentru mărimea de mijloc, 37, iar X crește cu circa jumătate de cm spre mărimea 40 și descrește cu circa jumătate de cm spre mărimea 34, în echilibru cu lungimea tălpii.

În momentul expedierii comenzii vei primi un email care va anunța livrarea în următoarea zi lucrătoare. În următoarea zi lucrătoare vei primi un sms de la curier care va anunța livrarea per se.

5. Fiecare model are un mostrar dedicat, deci îl putem personaliza folosind culori și texturi din mostrarul lui, nu din mostrarul altui model. Dacă e indicat în pagină că putem lucra un model pe diferite înălțimi de toc, atunci prin personalizare îl putem lucra, fără probleme.

6. Lucrăm mărimi de la 34 la 40 în general, cu .5 dacă îți este necesar așa. În unele cazuri, nu avem tălpi sau calapoade pentru 34, 35 și specificăm asta în paginile modelelor, deci poți comanda doar de la 35.5 încolo. În alte cazuri, avem tălpi și calapoade pentru 41 și specificăm asta în paginile modelelor, deci poți lăsa la pasul personalizării măsurile tale pentru 40.5 sau 41.

Mărimile noastre standard sunt mărimi standard EU, adică dpdv lungime aproximativă calapoade:

34 = 22.5 cm –> 35 = 23.3 cm –> 36 = 24 cm –> 37 = 24.6 cm –> 38 = 25.2 cm –> 39 = 25.8 cm –> 40 = 26.5 cm –> 41 = 27 cm

Comandă-ți mereu ce mărime știi că porți la tipologia de încălțăminte aleasă iar, dacă ai dileme, comandă .5! Dacă știi că piciorul tău e special – ori foarte gros, ori foarte subțire – pentru numărul pe care îl porți, comandă pe măsură, personalizat, deci lasă circumferințele pentru producție, pe lângă număr.

Odată completate datele piciorului în contul tău și deci plasată o comandă personalizată, folosim calapodul mărimii bifate și îl personalizăm respectând circumferințele la mont, rist, gleznă, gambă pe care ni le-ai lăsat. ATENȚIE: talpa nu se modifică, în cazul personalizării, adică nu se lățește ori îngustează! Lungimea este deseori luată greșit de cliente, din experiența noastră de lucru, din păcate, de aceea respectăm numărul bifat în primul rând, considerând că ați consultat ghidul de lungimi aferente mărimilor, și ne ghidăm după circumferințe în execuție.

Nu lucrăm mărimi diferite pentru aceeași pereche sau diferit de la un picior la altul, dacă lungimile sau circumferințele picioarelor sunt diferite!

Dacă în comandă sunt mai multe produse, toate vor fi lucrate după mărimea standard sau mărimea cu măsurile lăsate de tine în comandă, nu putem lucra un produs mărime standard, altul personalizat, un produs într-o mărime, altul în altă mărime. Pentru asta va fi nevoie să faci comenzi diferite, cu adrese de email diferite!

7. Pentru a-ți modifica rapid datele piciorului de la o comandă la alta, intră în Contul Meu, Profilul meu, Măsurile Mele; este indicat să îți actualizezi de două ori pe an datele piciorului, mai ales dacă scazi sau crești în greutate. Pentru a scoate rapid din coș ceva, dintr-o comandă încă neplasată, apasă Coș de Cumpărături din dreapta sus și apoi X de pe linia produsului pe care dorești să îl elimini.

8. Te poți plimba prin eshop folosindu-te de tag-uri; le găsești pe toate listate pe Home Page, le găsești și în paginile produselor prin care te plimbi. Sunt tag-uri care strâng produse după toc, stil, ocazie, jonglează cu ele! 🙂